@belle
Vriendje? Allerminst. Ik ageer slechts tegen een dreigende politiestaat. Je teksten van je als "Hij zal wel..." en "... denk ik" bevatten slechts vuilspuiterij. Ik stel voor dat we ons aan feiten houden en "on topic" blijven. Politie arresteert mensen om hetgeen ze zeggen en laat vervolgens bewijsmateriaal verdwijnen. Dat is bijzonder ernstig. Het feit dat namens politie ineens een bekentenis is losgekomen over het toch wissen van dat filmpje heeft naar mijn mening eerder te maken met de mededeling dat deskundigen het bestand kunnen herstellen dan met integriteit van het betreffende korps.
En over die arrestatie: Een ambtenaar in functie beledigen is slechts een overtreding en geen misdrijf waar gevangenisstraf op staat. Als deze agent(e) zich zo beledigd cq gekrenkt had gevoeld dan had deze proces verbaal moeten opmaken. Arrestatie in dit geval is puur machtsmisbruik. Alleen al om dit feit zou het goed zijn als de bezem eens door dat korps zou worden gehaald. Rot fruit moet je nu eenmaal verwijderen.
ad337 (of 007?) vriendje van Lukken?
Lukken zal irritatie hebben opgeroepen bij de agent, die vervolgens de boel heeft gewist.
DJ Huilebalk is zijn wonden aan het likken denk ik. En Lukken zit nog in dr slachtoffer rol...
05-08-2012 om 08:55 uur | stratumer
Wat betreft uw tekst. Deze is dit duidelijk leesbaar. Maar wat u toe wilt voegen aan het artikel is nul,nul. U schrijft een paar kreten puur gericht op mijn persoon welke kant nog wal raken. Waar wilt u heen ?
Dit gastje is zwaar onbekend en wil dmv dit proberen wat bekender te worden.
Over zijn voet gereden geloof je hetzelf.
Dan had ie wel anders staan dansen, gewoon waarschijnlijk vol van verdovende middelen etc en niet weten wat ie doet.
Je laat een hulpverlener er door maar ja popie jopie wil met zijn [Houd het netjes, de redactie] kop eens gezien worden he dus ga je gekke dingen doen.
Ik heb het filmpje gezien en de jankerd heeft het zelf veroorzaakt, hij gaat niet opzij wil niet luisteren raakt een agent dan ook nog aan ja dat is kassa en dient eigenlijk ten allen tijde gewoon meteen afgetuigd te worden.
Moet je in Spanje dit eens flikken dan kan je tandjes rapen want die zijn niet zo soft als hier, moet je trouwens in Belgie ook niet proberen dan zijn de rapen erg gaar denk ik zo.
Wij kunnen geen Mosko inhuren maar die uitkeringstrekkers kunnen dat allemaal wel.
Maar feit blijft als ie gewoon geluisterd had was er geen probleem alleen van die paddo snuivers die snappen dat niet helemaal die hersens zijn al te ver aangetast.
[Bericht gewijzigd door 'redactie' op 05-08-2012 om 11:58]
Valkenswaardse café Bora Bora moeten tot zeven maanden de cel in. Dat heeft de rechtbank in Den Bosch vrijdag bepaald. Ze zijn volgens de rechter schuldig aan poging tot zware mishandeling. Kijk en de Politie doet het zelfde dus aanpakken die gasten
Groet,
Paulus
Nu bij mij weten zijn het gasten die niet thuis horen bij de Politie eerst ontkennen en daarna toegeven dat ze het filmpje gewist hebben er staat maar een straf op de schade aan alle personen vergoeden en uit het korps plaatsen dit zijn geen mensen die de staat der Nederlanden nodig hebben en staf geven van een paar jaar ze hebben gelogen onder eede en daar staan nu eenmaal zware straffen op
Groet
Paulus
[Bericht gewijzigd door 'tukker1956' op 05-08-2012 om 09:00]
He he, ik dacht al, waar blijft onze sbokt1250. Nu laat jij je uit over iets waar je geen kaas van hebt gegeten. Was jij erbij toen Lukken aangehouden werd?, nee dus, maar wat duidelijk is, is dat als het over de politie gaat in jou ogen iedereen wel iets verkeerd doet, behalve de politie. Ik hoop dat u een dezer dagen ook in conflict komt met deze, eens kijken hoe u dan piept, maar het zal me niet verbazen als u op de een of andere manier nauwe banden met deze onderhoud.
Alle reactie gelezen hebbende blijken er grote verschillen in meningen. Uiteindelijk gaat het maar om 1 ding en dat is respect voor gezag i.c. de uitvoerders van het gezag. Voor mij is duidelijk dat er door beide partijen zaken niet goed zijn gegaan. Trek hier lering uit en ga over tot de orde van de dag.
Wat betreft het verhaal van mevrouw Lukken. Het zal allemaal wel waar zijn wat zij roept over wat zij wel / wel deed. Haar houding zal zeker tot ´ iets ´ aanleiding gegeven hebben.
Wissen gebeurde onder druk? Dan is deze klootzak zeker niet bekwaam als politie op te treden,hij heeft bewust,dus lees het goed, bewust het filmpje gewist om zijn eigen hagje te redden,gewoon ziekelijk die gezagsvoerders.
Moeilijk geval. Je raakt snel geëmotioneerd en achteraf praten is makkelijk en alleen daarom heeft het geen zin. Dat het absoluut fout is om de film te wissen is buiten kijf en onbestaanbaar met de wet. De politie staat niet boven de wet maar het zijn wel mensen die fouten kunnen maken en die fouten moeten. . worden getoetst. Het is wel goed dat betrokkene spijt heeft betuigd.
Zo ik kom weer terug als eindelijk die rotkop weg is!
De Politie Zuid oost, Doen geen flikker, Geen onderzoek bij inbraak, geen onderzoek huis afgebrand is, Geen onderzoek na de flest met lont. Ma wel geweld tegen film makers, omstanders lol. Zie je ma weer de politie Zuid oost zielig gasten. Ik weet dat ze mee lezen, Weten wel wie ik ben, Geen goed woord over voor hen.
Dat de samenleving aan het verharden is is al jaren duidelijk.
Het is niet te dulden dat geweld wordt gebruikt tegen hulpverleners, zoals brandweer, ambulance en politie personeel.
Die doen ook niet meer dan hun werk.
Van de andere kant dient mn de politie het hun, bij wet, verleende geweldsmiddel, proportioneel toe te passen.
Het voorbeeld van die mevrouw die opgepakt is omdat ze een politieagent "sukkel" noemde is natuurlijk zo'n (verkeerd) voorbeeld. Hij is inderdaad een mega sukkel als hij de vrouw tot drie keer toe met een wapenstok op haar borst gestoten heeft.
Die agent is duidelijk buiten z'n boekje gegaan door geweld toe te passen.
Het is dan ook niet zo gek dat op sommige politieagenten datzelfde geweld ook wordt gebruikt maar dan tegen hun.
Geweld roept geweld op, zeker als blijkt dat dit onnodig geweld is.
Nogmaals keur ik geweld tegen hulpverleners niet goed, maar hulpverleners moeten duidelijk weten wat ze doen en vooral wat ze mogen.
Machogedrag, omdat je toevallig in dat uniform rond loopt en dus geweld mag gebruiken is niet te tolereren.
Dus, overheid...hand in eigen boezem steken.
[Bericht gewijzigd door 'solly' op 04-08-2012 om 19:29]
Ik kom even terug... Ik ben eens mee dat de politie moet harder het aanpakken. We zijn allemaal beu van die grotemonden. En van mensen die geen respect hebben voor de orde en nog erger vallen zelf aan de ambulance, brandweer, enz... Maar dignity is belangrijk.
Ik vind dat de politie kan beu zijn. Dat komt dat wetten moeten veranderd zijn.
Een moord, levenslang, met minimum 30 jaar.
Een pedophiel , levenslang, zonder parole mogelijkheid. Geen psychiatrie.
Een verchrachting, 25 jaar, zonder parole.
Overvallen met of zonder wapens, 25 jaar.
dat IS DE probleem, de wetten zijn niet streng genoeg.
En voor de jeugd met problemen, laten werken voor de maatschapij een jaar.
laten DE dienst van 1 jaar terugkomen, maar als dienst voor DE maatschappij ! helpen oude mensen, zieke verzorgen, enz... dat spaart geld ook !
Helemaal losstaande van het gedoe omtrent het gebruikt geweld bij deze aanhouding, het is volstrekt van de belachelijke dat deze opname gewist is kunnen worden. Dit kan geen enkel politiekorps hoe dan ook nog maar verantwoorden en het enkele feit dat dit hier blijkt te kunnen gebeuren duidt volgens mij op niets anders dan een gerichte actie kennelijk met geen ander doel dan om de waarheidsvinding te bemoeilijken.
Ik kom even terug... Ik ben eens mee dat de politie moet harder het aanpakken. We zijn allemaal beu van die grotemonden. En van mensen die geen respect hebben voor de orde en nog erger vallen zelf aan de ambulance, brandweer, enz... Maar dignity is belangrijk.
Ik vind dat de politie kan beu zijn. Dat komt door dat wetten moeten veranderd zijn.
Een moord, levenslang, met minimum 30 jaar.
Een pedophiel , levenslang, zonder parole mogelijkheid. Geen psychiatrie.
Een verchrachting, 25 jaar, zonder parole.
Overvallen met of zonder wapens, 25 jaar,zonder parole.
Dat is de probleem, de wetten zijn niet streng genoeg.
En voor de jeugd met problemen, laten werken een jaar voor de maatschapij.
Laten we de dienst van 1 jaar terugkomen, maar als dienst voor de maatschappij : Helpen oude mensen, zieke verzorgen, enz... Dat spaart geld ook !
[Bericht gewijzigd door 'domiiniquederoosendaal' op 04-08-2012 om 18:34]
Hou gewoon je mond als je niets normaals kunt vertellen en 30tiger jij werkt zeker bij de politie dat de politie ingrijpt als er iets is is normaal Maar ze morgen niet zomaar iemand slaan terwijl hij nix heeft gedaan sterker nog de politie gaat echt nog wel veel vaker over de streep alleen daar hoore wij nix van van ja als je menneer de agent hoort Zegt ie Ja dat was uit zelfverdediging koekkoek
Houdt nou eens op met dat nieuws over die flexi-huilie
Goedemiddag,
Ik ben 59 jaar oud.
Ik heb gezien de film van de person dat werd door een paard gestoopt om te filmen.
Het gaat hier niet over de politie of de DJ te beoordelen.
Het gaat over transparency.
Zelf als de jongen zou hebben slecht taal gebruikt tegen de politie, ik vind dat er is disproportie van feiten.
1) ik zag de jonge duwen de stokken van de politie.
2) Want wat ik zag hij blijft plus of min kalm ( tot de filmmakker probeerde hem rustige te houden, ? )
3) Hij zei meerdere keer ik heb niets gedaan. Jullie zullen wel zeggen dat zeggen ze allemaal !
Opeens werd hij, ja, met tegenzin, naar achter de politie auto weggesluurd. met weet ik niet hoeveel politie agenten onder bedwang gebracht ...Mij best...Maar ik geloof niet dat hij zo een gevaar was.Een pestkop wel...
Hij was al goed stuk met een arm rond zijn nek. Dat zoveel agenten gooide zich op hem...De jonge moest inderdaad wel een beetje stieken.
Ik heb verder niks eerder gezien aan de situatie. Maar tijdens de arrestatie, ik merkte dat hij liet goed zijn armen langs zijn licham hangen. De lichaam's taal was mij opgevallen. Volgens mij hij werd boos om geen antwoord van de politie te krijgen, en daardoor een beetje bravour ( Stokken afduwen ).
Wat ik erg vind is dat de politie gaaf geen antwoord aan zijn protest. En daarna had zoveel mensen tegen 1 person nodig. Als je stiekt je automatische piloot neemt over. Je wordt bang en spartelt als een vis.
Ieder trekt zijn conclusie. Ik vind dat een politieman moet netjes antwoorden. Dat ze veel meemakken, is ook waar. Maar dat is niet wat is hier gediscusserd. Voor een grotemond, hoef niet een blauwoog te geven.En mag dat, dat het mag niet filmen ?
Ik ben teleurgesteeld. Dat de politie doet alles dat er wordt niet gefilmd is voor mij een teken van wantrouwen.Waarom ? Ze doen toch wat moet ?
Een moeder, ex-franse burger, een persoon die geloof, of probeer nog te geloven in rechtvaardigheid...
[Bericht gewijzigd door 'domiiniquederoosendaal' op 04-08-2012 om 18:47]
Wordt tijd dat bemoeienis van omstanders ook strafbaar wordt, krijg indruk dat hierdoor vele situaties verergeren, politie wordt er namelijk ook op getraind een verdachte kalm te benaderen, alleen wanneer deze zich niet kan gedragen mag politie met hardere hand ingrijpen. Omstanders die in deze situatie ook nogeens de boel opruien zwaar beboeten.
ik begrijp de politie niet.Door deze akties laden ze de verdenking op zich niet erg betrouwbaar te handelen en geven bepaalde personen voer om weer eens op de politie te hakken.Plus het feit dat ze onderbemand zijn door handelen van onze buitengewoon wijze minister Opstelten, die steeds met de ene domme uitspraak komt na de andere,zoals afgelopen week toen hij beweerde dat er genoeg blauwe op straat was.De politie moet laten zien dat ze capabel zijn en hun taak aankunnen en bij dit soort stomme akties de dader in eigen gelederen aanpakken en niet laten lopen,wat normaal gebeurt bij de politie als een van de eigen mannenbroeders naast het potje pist.
Politie? Doet helemaal niets voor je, aangifte mag online...maar achter een boom staan en je lekker opwachten voor een snelheidscontrole dan staat de politie er wel. Maar als ik naar huis rij 's avonds en de drugsdealers mij de weg blokkeren doet de politie niets. Bellen voor een probleem? Sorry Meneer, dat is andere cultuur. Nee, ik geloof er al heel lang niet meer in... Eenvoudig scoren, daar is de Politie erg goed in geworden. Helaas!
Ik kom over een dag of vijf wel terug op deze site. [hou het netjes - de redactie]
[Bericht gewijzigd door 'redactie' op 04-08-2012 om 16:39]
ad337
Jouw verdediging [hou het netjes - de redactie] zegt meer iets over jouw obsessie.
Oh wacht ...iets met Gay Pride vandaag...aha ik snap hem...
[Bericht gewijzigd door 'redactie' op 04-08-2012 om 16:39]
Het word wel s tyd dat er harder gestraft word en sneller,en ja ook hardhandiger! Met aaien kom je er niet tegenwoordig.
[Bericht gewijzigd door 'mozus' op 04-08-2012 om 15:11]
@kareltje64
Jammer dat je inhoudelijk niets bijdraagt aan deze discussie. Verder hoop ik dat je je obsessie tegen deze DJ ooit de baas wordt.
Of die knakker terecht of niet klappen heeft gehad interesseert me niet eens. Het feit is dat een agent eigenhandig bewijsmateriaal vernietigd heeft. Zoiets gebeurt echt niet per ongeluk, daar gelooft niemand meer in. Lijkt me eigenlijk genoeg voor ontslag op staande voet. Hij heeft willens en wetens misbruik gemaakt van zijn positie door bewijsmateriaal te vernietigen. Toch een zware overtreding van de eed die een agent heeft afgelegd.
Goathill, politie en justitie hebben zelf de oproep gedaan aan de bevolking om criminelen te filmen, dat juist de politie dan als crimineel in beeld komt was ook wel te verwachten alleen daar zullen ze op het moment van de oproep geen rekening mee hebben gehouden. Een camera op de schouders is alleen een optie als er een tweede onafhankelijk persoon meekijkt, want zoals je nu ziet worden er beelden gewist en hoe wil jij jou zaakje dan bewijzen als jou hetzelfde overkomt. Dan ben je bedankt! En laten we wel wezen, de politie heeft de laatste jaren veel over hun kant laten gaan, ze zijn voor van alles en nog wat uitgemaakt, moet dit dan de keerzijde van de medaille zijn dat ze zo over de burgers heen gaan lopen? We komen het toch al vaak genoeg tegen dat politie en justitie over de scheef gaan.
Schuld of onschuld maakt me niet uit wat wel belangrijk is ! als er door de overheid (politie of justitie ) bewijs materiaal wordt vernietigt of gewist dan wordt het echt een bananen republiek.
En ja ook ik loop te roepen harder op treden ! maar dan wel tegen de juister personen en niet tegen een oude vrouw die schuin de straat over steekt dat zit mij nu dwars ,en ja ze verdienen niet veel , maar dat mag nooit een excuus zijn op niet op te treden als het nodig is. Dan had je een ander beroep moeten kiezen en haal A.U.B dat woord dienstbaarheid maar van de wagens af !
Mooi ? Mag dat bananenhoofd nou eindelijk uit de publiciteit ? Het kind heeft wel genoeg aandacht gehad nu. Negetieve aandacht is ook aandacht.
Stap voor stap probeert de "politie" een stukje verloren terrein terug te winnen.Na het tijdperk , de politie is je beste vriend ( gel*l natuurlijk, politie is het gezag,je vrienden zoek je maar ergens anders) waarmee ze dus op één lijn gezet werden,met dat spul wat ze eigelijk in bedwang moeten houden. Is de tijd voorbij dat ze zich als boksbal laten gebruiken, door iedere doorgezopen en gesnoven uitgaander,die een puntje bij z`n achterban wil maken.Hoe zouden de filmpjes en commentaren geweest zijn als ze een terugtrekkende beweging gemaakt hadden, weg uit het dreigende scheldende uitgaanspubliek? De kans dat je een veeg mee krijgt. iedere keer als je met je giegel en je cameraatje vooraan wilt staan,als er een relletje of opstootje met een blauw zwaailicht in de buurt is,wordt steeds groter.Het is in ieder geval een sneller lik op stukbeleid dan waar justitie mee komt.
Kijk, iedereen kan hier zijn zegje doen en het wel of niet mee eens zijn. Wat als een paal boven water staat, is dat de politie doelbewust( per ongeluk is onzin, daar men minimaal 3 handelingen moet plegen) bewijs vernietigd, waaruit opgemaakt kan worden dat ze over de scheef gegaan zijn. Wat ook duidelijk is geworden is dat men de woordvoerders niet kan geloven, daar zei stellig was dat er geen filmpje verwijderd was. Kortom, de politie komt voor de zoveelste keer negatief in beeld. Misschien wordt het tijd, een onafhankelijke groep in te stellen ( Belgie heeft comite P) die onafhankelijk de politie controleert. Niet alleen om de burger te beschermen, maar ook ter bescherming van de dienders die het wel correct doen, en deze niet op de grote hoop gegooid worden met agenten die denken dat alles maar kan, omdat ze een badge op hun jasje dragen. Een en al neemt niet weg, dat idd die rotkop vaak genoeg in het beeld is geweest. Laten we gewoon afwachten of er een intern onderzoek komt, en de uitkomst daarvan afwachten. Zou wel fideel zijn als dat onderzoek gedaan werd door een onafhankelijke onderzoeker die niets met justitie te maken heeft.
aub AD kan die doorgesnoven kop nou eindelijk worden verwijderd?
Als we de politie nu eens met van die leuke schoudercamera's uitrusten, die alles wat ze doen filmen? Dan kunnen de zeurende burgers hun dure telefoons in de hoesjes laten zitten, er is altijd beeld van. Ik vermoed dat zo iets in dit geval geen enkele ruimte had gelaten voor de randstadse flexikabouter. Wat moeten we toch met die halve filmpjes van de telefoons? Eerst de politie sarren en uitlokken, en als ze dan komen gaan de camera's aan. Nee, de politie gewoon zélf alles laten filmen, dan heb je ook álles wat er gebeurd is.
@| 1976linnie
Politie wordt ook wel diendes genoemd. Dienaren van het volk. De reputatie die ze de afgelopen jaren hebben opgebouwd qua te zwak optreden is vanwege het feit dat we inmiddels met een aantal probleemwijken opgescheept zitten waar een denkbeeldige avondklok heerst vanwege criminele jeugd.
Daar moet harder tegen opgetreden worden. En niet tegen al dan niet mondige burgers. Dat snape toch wel?
Dat dit idd nog steeds nieuws is verbaast mij ten zeerste. Belachelijk dat de vrouw aangifte wil doen.. Wil ze gewoon geld zien? Het is maar goed dat de DJ dit niet heeft geflikt in de VS of Spanje. Daar had hij wel wat anders gepiept. Helemaal eens met Frankp wat dat betreft. Het is toch nooit goed wat de politie doet. Treden ze op, krijg je dit, treden ze niet op zijn ze weer watjes.
Handen af van de hulpverleners, dat geldt ook voor de agenten. Laten we ons alstublieft richten op nieuws dat er echt toe doet.
[Bericht gewijzigd door 'figolans1' op 04-08-2012 om 00:35]
Wat een gezeur allemaal om een klein akkefietje. De politie moet optreden, maar krijgt meteen heibel als ze te hardhandig worden. Iedereen een mag en heeft en eigen mening van hoe en wat, en dat is prima. Maar ga even na , er is te weining blauw op strat dus ik an me voorstellen dat de politie iets agressiever is dan anders. Ik keur het niet goed maar ik begrijp het wel.
Als een agent moet optreden en ze zijn in dit soort situaties met zijn tweeen dan moet het mogelijk zijn , maar als er dan bv 5 omstanders mee moeien om het wel dan de niet correct handelen... De agenten worden in het nauw gedreven en worden hardhandiger. Doe je zelf ook als he belaagd word door een aantal personen die je niet aan kan. Maar omdat hun een pak aan hebben moeten ze maar alles accepteren?
excuses voor de typfouten..iets met ipad enz
Maar ik het liefst zou ik de nederlandse politie op zien treden als de australische of engelse dienders, die dienen ten minste respect af!
[Bericht is verwijderd door 'ad337']
[Bericht is verwijderd door 'ad337']
mij god omroep brabant dat jullie hier nog steeds mee bezig zijn.haal die kop nu is weg van de site
@belle
Het filmen van dienders in functie is toegestaan in ons land en kan nooit "fout" zijn zoals je beweert.
Qua opvatting lijk je me zeer geschikt als inwoner van Noord-Korea. Volgens mij kun je daar dagelijks genieten van politie-optreden dat je verheerlijkt. Wellicht helaas voor jou hebben burgers hier nog gewoon rechten.
Een en al aandacht trekkerij van die Lukken! Ik blijf erbij dat zij fout is geweest door deze arrestatie te filmen, ze kikt duidelijk op sensatie. Dat ze klappen heeft gehad is ze zelf schuld, jammer dat die agent er nu mee zit...
provocerend gedrag wat alle aandacht krijgt een puberale vrouw van in de 40.snel vergeten en verder leven.
Dus daarom is Moskofiets overgestapt naar een andere zaak, de zaak met het filmpje is natuurlijk sterker dan van DJ Huilebalk.
@elsje
Beeld zegt meer dan 1000 woorden. Dit filmpje toont agenten die fysiek geweld gebruiken tegen burgers die hen kennelijk "te mondig" zijn. Dat is buiten de geweldsinstructie van de dienders.
Of kun je me aantonen dat het slachtoffer de aanvaller was terwijl de agenten zich slechts verdedigden? Maar goed: je relaas is "off-topic". Dit bericht gaat over een korps dat eerst stellig beweert geen filmpje te hebben gewist maar nu wel erkent dit te hebben gedaan.
Maar jouw vertrouwen blijft wellicht blind?
Het hoofd van deze kerel staat mij ook niet aan maar dat de politie bewijsmateriaal verwijderd zonder toestemming van de eigenaresse vind ik een zeer verontrustende zaak als een "gewone"burger dat doet heb je toch ook een zeer groot probleem dus waarom die agent ook niet?
Die politie,mag geen geweld gebruiken,moet altyd maar zachtaardig doen en met het mondje alles opknappen.Terwijl de samenleving steeds ruwer en gewelddadiger word (naar politie toe).Logisch en terecht dat agenten s ne keer wat agresiever worden en vooral mogen worden.Denk aan die filefuik bij die benzinedief,wie is er zogenaamd""fout"":de politie en niet de benzine dief.
[Bericht gewijzigd door 'mozus' op 03-08-2012 om 21:59]
Zeiverzak, [Houd het netjes, de redactie] , dan ziet het beter uit en valt niet meer op oke, ben het eens met frank P hier, ben maar blij dat je de guardiancivil niet voor je had staan, maar die watjes uit nederland in het blauw.
[Bericht gewijzigd door 'redactie' op 03-08-2012 om 22:14]
ad337 ~ en de dj deed natuurlijk helemaal niks ! (laat me niet lachen) Als je als burger normaal doet, heb je helemaal geen last van de politie, dus hoeven die politiemensen helemaal geen `rottigheid ´ toe te passen, laat staan omkoopbaarheid of geloofwaardigheid te bewijzen.
@haske
Ik mag dat slachtoffer ook niet, maar maak me wel zorgen om de afbreuk van onze rechtstaat.
@frankp
Stuur je een kaartje wanneer je geëmigreerd bent naar dat door jou verheerlijkte spanje?
Dit is dus het zoveelste bewijs van de noodzaak om eens stevig de bezem door corrupte korpsen te halen. Nogmaals: Corrupt betekent niet louter "omkoopbaar", maar ook bedriegelijk en onbetrouwbaar. Link: http:/www.woorden-boek.nl/woord/corrupt
De bekentenis vanuit ditkorps komt niet zomaar uit de lucht vallen maar naar aanleiding van het aanbod vanuit diverse kanten het gewiste filmpje nog terug te kunnen halen.
Als politie ooit nog respect of geloofwaardigheid wil dan zullen ze eerst de vele rotte appels uit hun korps moeten verwijderen en vervolgens gedurende lange tijd gedrag tonen dat respect verdient.
Was het niet vooral politie zelf die zich beklaagt over verruwing van de samenleving?
Mensen zijn inderdaad mondiger, maar da's absoluut geen excuus voor het topepassen van fysiek geweld.
alweer die kop...stop nu eens met dit soort nieuws.
Jullie maken jezelf belachelijk om zoveel hier over te zeiken.
DJ Flexican is een vreselijke zeikerd, die alles doet om dit uit te buiten en
zijn eigen foto op het net te krijgen,narcist.
Waarom doet Omroep Brabant hier aan mee, vraag ik me af.
[Bericht gewijzigd door 'haske' op 03-08-2012 om 21:45]
Kan die DJ Flexican aub van mijn beeldscherm af? Wat een trutje. Leg een biefstuk op je oog en doop nog een speculaasje in de thee.
Deze media-uitbuiter mag blij zijn dat hij met onze blauwe petten te maken heeft gehad en niet met bijv. een Guardian Civil in Spanje. Dan had hij zijn duimpjes zo dik in het verband gehad dat zelfs twitteren niet meer kon.
[Bericht gewijzigd door 'frankp' op 03-08-2012 om 21:41]
"Blauw" wil toch gerespecteerd worden? Dat zullen ze dan toch eerst moeten verdienen door eerlijk te zijn/worden.
Toch heb je als agent een behoorlijke knoop, als je de overtuiging hebt je beroepsgroep een dienst te bewijzen door zo'n op zich onooglijk filmpje te wissen.