VIDEO

Boxplosive wint Junior Kamer Junior Trofee

9 november 2012 om 16:13
nl
Ondernemers Paul en Robin Maijers (beiden 27) uit Tilburg hebben de Junior Kamer Junior Trofee gewonnen. Met hun bedrijf Boxplosive voorzien zij winkels van een compleet systeem van kortingsbonnen (coupons). De trofee is een prijs voor jonge ondernemers, ingesteld door de Junior Kamer Hart van Brabant.
Geschreven door

Boxplosive gebruikt een couponsysteem, waarmee coupons worden verspreid en weer gemakkelijk weer in het kassasysteem van de winkel kunnen worden ingevoerd. Daarna kan een analyse worden gemaakt van het koopgedrag van consumenten.
Meer webwinkelsDoor de komst van steeds meer webwinkels moeten traditionele winkels moeite doen om hun klanten niet te verliezen. Boxplosive speelt op deze ontwikkeling in. Paul Maijers: "Je moet je ervan bewust zijn dat de consument zich vandaag de dag begeeft op internet en social media. Daar moet je gebruik van maken. Bijvoorbeeld door middel van coupons."
Toch denkt Maijers niet dat de webwinkels een bedreiging zijn: "De fysieke winkel blijft heel belangrijk. Die kan veel meer service bieden, en sfeer en beleving creëren."
Jonge gastenVolgens Maijers is het geen toeval dat juist een jong bedrijf nadenkt over een wisselwerking tussen internet en een fysieke winkel. Maijers: "Wij hebben inspiratie en informatie opgedaan in een jonge omgeving. Wij hebben bijvoorbeeld gestudeerd aan de Universiteit van Tilburg. Als jonge gast ben je in staat verder te kijken dan één of twee jaar."
De prijs is gekoppeld aan de BOV-prijs: Beste Ondernemers Visie. Deze prijs werd gewonnen door Elho, een bedrijf in lifestyleproducten en potterie.

App ons!

Heb je een foutje gezien of heb je een opmerking over dit artikel? Neem dan contact met ons op.