Willem II wil meer vrouwen in stadion met beautywebshop John Beerens als nieuwe hoofdsponsor

28 december 2013 om 12:33
nl
Willem II heeft een nieuwe hoofdsponsor. Beautywebshop Johnbeerens.com siert vanaf 1 januari het shirt van de Tricolores. John Beerens is een Tilburgse kapper die onder meer bekend is van het RTL5-programma Holland's Next Topmodel.
Geschreven door

Willem II hoopt dat de nieuwe hoofdsponsor meer vrouwen naar het stadion lokt. De club heeft met Beerens daarom een actie bedacht waarbij vrouwen tegen een sterk gereduceerd tarief kaarten kunnen kopen. "Zo'n actie past ook bij mij als sponsor", zegt John Beerens, die in zijn kapperszaak en webshop vooral vrouwen als klant heeft.
Flinke investeringHoeveel geld de nieuwe hoofdsponsor in het laatje brengt, willen zowel Willem II als de kapper niet zeggen. "Maar dat een regionaal bedrijf zich op deze manier aan onze club wil verbinden, is natuurlijk geweldig", zegt algemeen directeur Berry van Gool van Willem II.
Beerens zegt dat hij natuurlijk hoopt dat zijn investering zich uitbetaalt, maar dat hij vooral sponsort vanuit zijn rood-wit-blauwe hart. "Voor mij is het een jongensdroom die uitkomt."
Nieuwe hoofdsponsor nodigDe club was al langere tijd op zoek naar een nieuwe hoofdsponsor. Het contract met de huidige hoofdsponsor, het Belgische energie- en telecombedrijf Euphony, loopt op 31 december af. Het bedrijf had zich voor 3 jaar verbonden aan de Tilburgse club, maar omdat Willem II afgelopen seizoen degradeerde, kon Euphony al aan het eind van dit jaar onder dat contract uit.

App ons!

Heb je een foutje gezien of heb je een opmerking over dit artikel? Neem dan contact met ons op.