Roy Donders ontwerpt oranje WK-juichpak voor Jumbo Supermarkten

16 mei 2014 om 21:44 • Aangepast 24 april 2020 om 12:56
nl
Stylist van het zuiden Roy Donders heeft voor Jumbo Supermarkten een 'juichpak' ontworpen. Klanten van de Veghelse supermarktketen kunnen sparen voor dit speciale huispak.
Geschreven door

Om de actie kracht bij te zetten, heeft Roy Donders samen met René Froger een speciaal WK-lied opgenomen: Juich voor Nederland! Vanaf dinsdagavond 20 mei zal een commercial met Donders en Froger te zien zijn op de Nederlandse televisie.
'Absolute must-have'"Het unieke juichpak wordt daarbij een absolute must-have", verwacht Matthijs Moeken, directeur marketing van Jumbo. "We hebben onze handen met die van René en Roy ineen geslagen. Dankzij het unieke juichpak kunnen onze klanten zich volgende maand feestelijk uitdossen om het WK in stijl te beleven, terwijl het lied de oranjekoorts aanwakkert."
Vanaf woensdag 21 mei ontvangen Jumbo klanten bij elke tien euro aan boodschappen één WK-zegel. Wie vijf zegels heeft gespaard, kan tegen bijbetaling van 9,99 euro een Roy Donders juichpak bestellen. De pakken zijn uniseks en in drie verschillende maten verkrijgbaar.    
[youtube:body:https://www.youtube.com/watch?v=rsvfxZmcqhc]

App ons!

Heb je een foutje gezien of heb je een opmerking over dit artikel? Neem dan contact met ons op.