Jumbo biedt excuses aan na kritische brief van boze klant: ‘We vinden dit vervelend’

30 juni 2015 om 20:17
nl
De Veghelse supermarktketen Jumbo betreurt de situatie in een filiaal in Delft die in een kritische brief wordt beschreven. De brief is op Facebook massaal gelezen en gedeeld. “We vinden het vervelend dat een verkeerd beeld is ontstaan.”
Geschreven door

De brief is geschreven door Tobias Opschoor. “We worden door Jumbo collectief voor de gek gehouden”, aldus Opschoor. Volgens de klant maakt de supermarkt misbruik van ‘defecte kassa’s’. Op die manier zou Jumbo het beleid dat de vierde wachtende in de rij gratis boodschappen krijgt, omzeilen.
Gesprek met winkelsDit beleid valt bij Jumbo onder de noemer ‘Vlot winkelen’, een van Jumbo’s ‘zeven zekerheden’. “We vinden het vervelend dat deze zekerheid in enkele winkels niet goed is uitgevoerd. Het gaat om een incident, maar uiteraard gaan we met de betreffende winkels in gesprek om te kijken hoe dit kon gebeuren en hoe we dit kunnen voorkomen”, laat Jumbo weten in een reactie.
In het specifieke geval van Delft, laat Jumbo weten dat het filiaal op de Troelstralaan de afgelopen periode wel degelijk veel storingen in het kassasysteem heeft gehad.
ExcusesJumbo vraagt Opschoor zich te melden bij de supermarktmanager. “We willen deze klant persoonlijk onze excuses aanbieden voor het ongemak en het beeld dat is ontstaan.”

App ons!

Heb je een foutje gezien of heb je een opmerking over dit artikel? Neem dan contact met ons op.