'Share the Vibe': Eindhoven lanceert nieuwe campagne om stad te promoten

4 januari 2016 om 17:15
nl
De gemeente Eindhoven start een nieuwe marketingcampagne om de stad te promoten. Onder de slogan 'Share the Vibe', lanceren Eindhovense beeldmakers de komende tijd hun visie op de stad. Dat maakte burgemeester Rob van Gijzel bekend tijdens zijn nieuwjaarstoespraak.
Profielfoto van Laila Benhdidou
Geschreven door
Laila Benhdidou

Eindhoven op de kaart zetten, dat is waar beeldmakers zich het komende jaar vol op gaan richten. Een van de deelnemers is Bart van Hess, hij maakte ooit een slijmpak voor zangeres Lady Gaga.
[Youtube:body:https://www.youtube.com/watch?v=RcmZLVu4MjY]
Alle makers mochten zelf invulling geven aan hun filmpje. Zo dragen ze bij aan de beeldvorming van hun stad, die volgens de gemeente gekenmerkt wordt door technologie, energie en design.
Het was de laatste nieuwsjaarstoespraak van Van Gijzel, die in september aftreedt.

App ons!

Heb je een foutje gezien of heb je een opmerking over dit artikel? Neem dan contact met ons op.