Nanananana, Lorenzo de Leeuw uit Made maakt lego-versie van legendarische Rolo-reclame

20 april 2016 om 15:41 • Aangepast dinsdag om 06:49
nl
De 15-jarige Lorenzo de Leeuw uit Made heeft naast het voetballen bij de plaatselijke ‘Boys’ nog een grote hobby: het maken van stop-motion video’s met Lego.
Profielfoto van Verschuren Corné
Geschreven door
Verschuren Corné

De jonge Madenaar plaatste woensdag zijn zoveelste video op zijn YouTube-kanaal LEGOnzo. Dit keer is het een Lego-versie van de legendarische Rolo-reclame, waarin een olifant de hoofdrol speelt.

Grootste hit tot nu toe was de Lego-versie van Mr. Bean. De versie werd op YouTube maar liefst 960.000 keer bekeken.

Eerder maakte hij ook al filmpjes van De Vliegende Hollander in de Efteling, Adèle, de Gangnam Style en van de clip Drank& Drugs van Lil Kleine en Ronnie Flex.


App ons!

Heb je een foutje gezien of heb je een opmerking over dit artikel? Neem dan contact met ons op.

Deel dit artikel
Download de app en draag het gevoel van hier altijd bij je!