Jumbo zet 'unieke' samenwerking met Max Verstappen voort
Vanaf het allereerste uur is Jumbo sponsor van Max Verstappen en dat wil het Veghelse bedrijf graag blijven, daarom heeft Jumbo zich nog een jaar verbonden aan de jonge autocoureur. "Jumbo is al jarenlang betrokken bij Max, in wie we van jongs af aan hebben geloofd. We herkennen ons in zijn winnaarsmentaliteit en zijn drive om elke dag beter te worden", zegt Van Eerd.
"Max is nu aangekomen is op het hoogste niveau", vervolgt Van Eerd zijn verhaal. "Dankzij de unieke prestaties die hij sinds de start van onze samenwerking in de Formule 1 heeft neergezet, is het merk Max nu ontzettend groot en sterk is geworden."
Eerste sponsor VerstappenVerstappen, de jongste coureur ooit in de Formule 1 en daarnaast ook de eerste Nederlandse en de jongste winnaar ooit van een Formule 1 Grand Prix, is blij met zijn trouwe sponsor.
"Het is een heel mooi verhaal. Het is mijn eerste sponsor in de Formule 3 en van daaruit zijn ze altijd gebleven. Dat is heel bijzonder. We hebben het samen gerealiseerd. Frits is enorm enthousiast over het racen, dat maakt het supermooi", zei Verstappen in RTL GP Magazine.
ReclameJumbo staat als sponsor op de helm van Verstappen. De coureur doet voor de sponsoring verschillende dingen terug. In juni waren de door Jumbo georganiseerde Familie Racedagen op het Circuit Park Zandvoort met Max Verstappen. In 2015 stond zijn Formule 1-auto een week bij de Jumbo Foodmarkt in Breda.
Ook speelt de negentienjarige coureur een rol in tv-reclames. Online supermarkt Picnic nam Jumbo op de hak met de laatste reclame, daarbij zette het een lookalike van Verstappen in.
ZIE OOK: Net echt! Lookalike Max Verstappen neemt Jumbo op de hak