Max Verstappen kan niet lachen om lookalike die Jumbo-commercial naspeelt: eis 350.000 euro

26 januari 2017 om 10:22
De nep-Max Verstappen
De nep-Max Verstappen
Max Verstappen kan niet lachen om een filmpje van de online bezorgdienst Picnic waarin een lookalike zijn reclame voor de Jumbo naspeelt. Hij eist daarom 350.000 euro van het bedrijf, zo meldt Nu.nl.
Profielfoto van van den Heuvel Peer
Geschreven door
van den Heuvel Peer

Net als in de reclamespot van de Brabantse supermarktketen worden in de commercial van Picnic boodschappen bezorgd, maar nu door iemand die erg op Verstappen lijkt.
Het bedrijf zegt dat het om een grap gaat, maar Verstappen vindt dat zijn bekendheid wordt misbruikt door een lookalike in te zetten. De rechter mag nu uitspraak doen.
De oorspronkelijke Jumbo-commercial (de namaakversie is inmiddels verwijderd):[youtube:https://youtu.be/QeoIMK7egtM]

App ons!
Heb je een foutje gezien of een opmerking over dit artikel? Neem dan contact met ons op.

Wachten op privacy instellingen...