Eefje wil niet meer door Ziggo van het kastje naar de muur worden gestuurd

19 juli 2017 om 17:12
nl
De klantenservice van Ziggo draait weer overuren. De internetprovider had zondagavond problemen, terwijl heel Nederland de nieuwe Game Of Thrones wilde kijken. Sommige gebieden hebben structurele problemen met hun internetverbinding. Eefje van der Linden besloot in actie te komen, omdat ze door de klantenservice van Ziggo van het kastje naar de muur werd gestuurd. “Ik wil gewoon weten waar ik aan toe ben”, aldus Eefje.
Profielfoto van Stephen Bell
Geschreven door
Stephen Bell

Eefje woont in de Helmondse wijk Brandevoort. Daar was zij niet de enige met een haperende internetverbinding. Ze zette een Facebookpagina op om alle klachten uit de buurt te verzamelen. “Mede dankzij alle klachten die ik heb verzameld, kan Ziggo nu gericht de problemen aanpakken”, aldus de Helmondse, die net met een woordvoerder van Ziggo heeft gesproken.

“Die meneer heeft me nu uitgelegd dat het met netwerkcomplicaties te maken heeft, verzoorzaakt door de kabels”, vertelt Eefje. “Die kabels moeten allemaal vervangen worden, maar dat gaat nog ruim twee weken duren.” Dit had de klantenservice moeten weten, volgens Eefje, maar na meerdere telefoontjes wist ze nog niks.

LEES OOK: Veel Brabanders hebben last van internetproblemen Ziggo

“Daarom had ik de actie opgezet, nu weten we in ieder geval waar we aan toe zijn in Brandevoort", vertelt ze. “Tot die tijd zal het nog gaan haperen. Mensen kunnen er nog last van hebben. Dat is jammer.” Volgens de woordvoerder van Ziggo moet het grotere probleem in Helmond opgelost zijn.

App ons!

Heb je een foutje gezien of heb je een opmerking over dit artikel? Neem dan contact met ons op.