NAC Breda verlengt met hoofdsponsor CM.com

28 juni 2018 om 12:00
nl
Voor het vierde seizoen op rij prijkt CM.com op het shirt van NAC Breda. Beide partijen hebben vandaag overeenstemming bereikt voor nog een seizoen hoofdsponsorschap. "CM.com is een bedrijf met veel expertise, juist op de gebieden waar wij nog een slag kunnen slaan", zegt NAC-directeur Justin Goetzee.
Profielfoto van Job Willemse
Geschreven door
Job Willemse

Het was lange tijd onzeker wie er op het shirt van NAC zou komen te staan. Met de verlening is dat probleem in ieder geval opgelost.  “CM.com is een bedrijf dat geworteld is in Breda en trotse hoofdsponsor van NAC", zegt Jeroen van Glabbeek, de CEO van CM.com." Achter de schermen gaan we verder om met de nieuwste technologieën de NAC-beleving nog een beetje makkelijker en moderner te maken."

NAC-directeur Justin Goetzee is blij dat de club ook op dat vlak kan samenwerken met de hoofdsponsor. "Drie seizoenen geleden hebben wij in CM.com een geweldige hoofdsponsor gevonden. Dat we uiteindelijk op meerdere gebieden samen zijn gaan werken hadden we op voorhand slechts kunnen hopen."

Tekst gaat verder onder de tweet. 

Wachten op privacy instellingen...

Acties
NAC Breda en CM.com hebben ook al twee keer een speciale actie gehouden om geld in te zamelen voor het goede doel. Bedrijven konden tijdens een veiling bieden om voor één dag hoofdsponsor te zijn van NAC Breda

Ook rivaal Willem II heeft nog geen shirtsponsor gevonden voor komend seizoen. De Tricolores presenteerden vorige week de nieuwe tenues, maar op het thuisshirt stond nog een leeg wit vlak.

App ons!

Heb je een foutje gezien of heb je een opmerking over dit artikel? Neem dan contact met ons op.