Brand in appartementencomplex in Waalwijk, bewoners uit hun woningen gehaald

WAALWIJK - Bewoners van een appartementencomplex aan de Pastoor Van der Zijlestraat in Waalwijk werden vrijdagochtend uit hun huis gehaald na een brand. Die was rond zeven uur ontstaan in de keuken.

De bewoners die hun huis uit moesten, zijn ergens anders opgevangen. Een aantal bewoners had rook ingeademd en werd gecontroleerd door ambulancepersoneel.

Hoe de brand kon ontstaan, wordt onderzocht.

Meer over dit onderwerp:
WAALWIJK BRANDEN