Laswerkzaamheden gaan mis, schuur vliegt in brand - Omroep Brabant

Laswerkzaamheden gaan mis, schuur vliegt in brand

13 april 2020 om 22:33 • Aangepast 20 april 2020 om 22:44
Foto: Marco van den Broek/SQ Vision Mediaprodukties
Foto: Marco van den Broek/SQ Vision Mediaprodukties
Een man is maandag lichtgewond geraakt, toen hij bij een brand rook inademde. Hij was aan het lassen in een schuur in Vorstenbosch. Bij die laswerkzaamheden sloeg het vuur over, waarna de schuur in brand vloog.
Profielfoto van Malini Witlox
Geschreven door
Malini Witlox

De schuur stond naast partycentrum De Riethoeve, dat een rieten dak heeft. De brandweer zette hoogwerkers in en kon voorkomen dat ook het partycentrum in brand vloog.

App ons!
Heb je een foutje gezien of een opmerking over dit artikel? Neem dan contact met ons op.

Wachten op privacy instellingen...