Chalet volledig uitgebrand in Heeze, bewoner naar ziekenhuis - Omroep Brabant
Video

Chalet volledig uitgebrand in Heeze, bewoner naar ziekenhuis

26 maart om 16:11 • Aangepast 4 april om 10:26
nl
Wachten op privacy instellingen...
Een chalet aan het Heezerenbosch is zaterdagmiddag volledig door brand verwoest, De bewoner van het huis heeft rook ingeademd en is met de ambulance naar het ziekenhuis gebracht. De brand brak rond tien voor drie uit.
Profielfoto van Corné Verschuren
Geschreven door

Het vuur was volgens de brandweer lastig om te blussen, aangezien het huis midden in de bossen ligt. Er kwamen dan ook twee bluswagens en twee waterwagens naar de brand. De brandweer kon voorkomen dat het vuur oversloeg naar het naastgelegen natuurgebied.

Enkele tientallen meters achter het brandende huis is een hondenkennel. De aanwezige honden zijn gecontroleerd door de Dierenambulance, maar geen enkel dier had rook ingeademd.

De oorzaak van de brand is niet bekend. Volgens de brandweer mag het chalet als verloren worden beschouwd.

Foto: Rico Vogels/SQ Vision
Foto: Rico Vogels/SQ Vision
Foto: Rico Vogels/SQ Vision
Foto: Rico Vogels/SQ Vision
Foto: Rico Vogels/SQ Vision
Foto: Rico Vogels/SQ Vision
Foto: Rico Vogels/SQ Vision
Foto: Rico Vogels/SQ Vision

App ons!

Heb je een foutje gezien of een opmerking over dit artikel? Neem dan contact met ons op.

Deel dit artikel
Download de app en draag het gevoel van hier altijd bij je!
Download in de App StoreDownload in de Play Store
Smartphone