Advertentie
Auto botst op boom naast weg in Vught, een inzittende naar ziekenhuis
15 mei om 05:30 • Aangepast
15 mei om 08:49
Een auto crashte donderdagavond rond middernacht op de Postweg in Vught. Er was geen ander verkeer bij het ongeluk betrokken.
De bestuurster raakte door een nog onbekende oorzaak met de auto van de weg. De auto botste vervolgens aan de rechterkant van de weg tegen een boom en kwam daarna op het wegdek tot stilstand.
De bestuurster kwam er met lichte verwondingen vanaf. De bijrijder liep hoofdletsel op door een klap tegen de voorruit en is naar het ziekenhuis gebracht.
De weg was enige tijd afgesloten vanwege het ongeluk. Een bergingsbedrijf heeft de zwaar beschadigde auto meegenomen.
Advertentie
Advertentie
