Advertentie
Jongen zit met hand vast in loopband, brandweer schiet te hulp
3 juni om 21:56 • Aangepast
4 juni om 08:55
De brandweer is woensdagmiddag in actie gekomen voor een jongen die met zijn hand vastzat in een loopband. Dit gebeurde aan de Wilgenstraat in Heerle. De jongen is bevrijd en met een ambulance naar het ziekenhuis gebracht.
Hulpdiensten kwamen ter plaatse om de jongen te helpen. "De brandweer heeft het slachtoffer zorgvuldig uit zijn benarde positie bevrijd", schrijft de brandweer van Wouw op sociale media. "Wij wensen hem veel sterkte en een spoedig herstel toe."
Advertentie
Advertentie
