Ontdek

Veilige oversteek bij crematorium in Son en Breugel

donderdag om 11:17

De gemeente Son en Breugel heeft besloten een voetgangersoversteekplaats aan te leggen op de Planetenlaan. Dit moet de veiligheid verbeteren voor voetgangers richting het crematorium.

Gevonden voor jou

Door drukte bij het crematorium aan de Planetenlaan parkeren bezoekers regelmatig bij Thermae Son. Hierdoor ontstaat een stroom voetgangers die de Planetenlaan moeten oversteken. Om deze oversteek veiliger te maken, komt er een voetgangersoversteekplaats (VOP) met markeringen en borden.

De politie is geïnformeerd en akkoord met deze maatregel. Het besluit is gepubliceerd in het gemeenteblad en kan door iedereen worden ingezien.

Dit artikel is automatisch samengesteld. We leggen je heel graag uit waarom we dit doen. Lees meer

App ons! 👋

Heb je een foutje gezien of heb je een opmerking over dit artikel? Neem dan contact met ons op.