Ontdek

Automobilist stapelt fout op fout en moet auto inleveren

Vandaag om 08:49 • Aangepast vandaag om 13:30

Een automobilist moest vrijdagnacht zijn auto inleveren bij de politie in Oirschot. Hij werd tijdens een alcoholcontrole betrapt op rijden onder invloed. Hij had een alcoholpromillage van ruim anderhalf en dat was niet het enige. 

Profielfoto van Redactie
Geschreven door

Her bleek namelijk niet de eerste keer te zijn dat deze bestuurder werd betrapt op rijden onder invloed. Vervolgens bleek dat hij ook geen rijbewijs bij zich had. Daarop besloot de politie de auto in bewaring te nemen. Zodra het rijbewijs is ingeleverd, kan de auto weer worden opgehaald.

App ons! 👋

Heb je een foutje gezien of heb je een opmerking over dit artikel? Neem dan contact met ons op.