Bavaria hét marketingbedrijf van 2010

26 november 2010 om 11:42
nl
Bierbrouwer Bavaria in Lieshout is donderdag in Vianen uitgeroepen tot Nima Marketingbedrijf 2010. Nima is een landelijke organisatie voor mensen die werken in de vakgebieden marketing, marktonderzoek, communicatie en sales.
Geschreven door

Bavaria dankt de award aan zijn nieuwe marktconcept. De aangepaste strategie werd vorig jaar al ingezet, maar kreeg volgens de jury vooral dit jaar gestalte. Vooral de inbreng van de Dutch Dress werd hooggewaardeerd. Deze oranje jurk was de meest besproken marketingactie tijdens het wereldkampioenschap voetbal van afgelopen zomer.

De dress is bedacht door de uit Waalwijk afkomstige modeontwerpster Olcay Gulsen.
Een omstreden campagne:
Productie Dutch Dress Bavaria verdubbeld
Fifa onderzoekt actie met oranje jurkjes
Bavria staakt acties Dutch Dress in Zuid-Afrika
Ambassade schiet Bavariababes te hulp
Zaak Dutch Dress van invloed op toekenning WK 2018
Bavariajurkje krijgt plek in museum

App ons!

Heb je een foutje gezien of heb je een opmerking over dit artikel? Neem dan contact met ons op.