Roosendaal erkent giftige werksfeer, start herstelregeling voor ambtenaren
De gemeente Roosendaal stelt een speciale regeling in voor (oud-)medewerkers die naar eigen zeggen zijn benadeeld door de onveilige bestuurscultuur binnen het stadskantoor. Met de regeling wil de gemeente ruimte bieden voor erkenning van de ervaringen van die medewerkers en, waar nodig, ondersteuning of herstel aanbieden.