Twee jongens mishandeld tijdens uitgaan in Reusel: 'Toen werd het zwart'
Wat begon als een gezellige stapavond, eindigde zaterdag voor twee jongens van 17 jaar uit Eersel in een vechtpartij. Ze stonden buiten bij een café in Reusel toen een groep minderjarige jongens hen begon te slaan, zeggen ze. "Ik heb een blauw oog en mijn neusbotje is waarschijnlijk gekneusd", vertelt een van de slachtoffers.